zondag 13 december 2020

Jij bent jarig....gefeliciteerd!

Vandaag is Karien jarig en dit kaartje
 heb ik voor haar gemaakt.
 

 Het DP is van Craft Sensations Nature Vintage
De afbeelding is bvan Marianne Design
Bloemetjes Marianne Design
het hartje van de bloemetjes heb ik met de perlen-pen bewerkt
Kleine hartjes Ali
Touwtje uit de voorraad
Banners Stampin-Up 
Ik zag dat ik er drie nieuwe volgers bij heb
wat leuk dat jullie me zijn gaan volgen
Karien-Jackelien en Marian
Met dit kaartje doe ik graag mee bij:
 
 Ik zag dat ik er drie nieuwe volgers bij heb
wat leuk dat jullie me zijn gaan volgen
Karien-Jackelien en Marian
 
Met dit kaartje heb ik een top 3 plaats behaald bij

 
Lieve groetjes en  nog een fijne zondag,
Diny

 
 
 

18 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart heb je gemaakt Diny.
    Gisteren kreeg ik je mooie kerstkaart, dank je wel!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie verjaardagskaart heb je voor Karien gemaakt met de sketch van De Egel Diny.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verjaardagskaartje, Diny.
    Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi verjaardagskaartje heb je gemaakt. Dat DP combineert goed met roze.
    Ik heb dat papier onlangs ook gebruikt bij mijn kaartje met de egeltjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook nog gefeliciteerd met je toppertje, die was dan ook wel heel mooi.
      Groetjes

      Verwijderen
  5. Leuke kaart heb je voor Karien gemaakt Diny. ook gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Diny.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje voor Karien en die sketch herken ik natuurlijk meteen. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurencombi! mooie kaart!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke verjaardagskaart
    en gefeliciteerd met je top kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart is het geworden Diny .....en gefeliciteerd met je topplaats.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je genaakt & gefeliciteerd met je top plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt, was ook een leuke sketch he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card with such a lovely layout. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi is je kaart! En nogmaals van harte met je top 3 plekje bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart in de gevraagde sketch, en een verjaardagskaart in deze tijd is natuurlijk ook helemaal niet verkeerd. Dank je wel voor jouw deelname met deze sketchuitdaging van de egel. Fijne kerstdagen gewenst. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous creation. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie verjaardagskaart heb je met de sketch gemaakt!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke berichtjes.